Zo werkt je DagoBertBox

Alles in de Box

Eenvoudiger kan het niet; deponeer alles wat met financiën te maken heeft van benzine-, lunch-, diner- en parkeerbonnetjes, verkeersovertredingen, inkoopfacturen en bankafschriften tot belastingaanslagen (loonbelasting, omzetbelasting, vennootschapsbelasting) in de DagoBertBox.

De inhoud van je DagoBertBox wordt per maand of per kwartaal administratief verwerkt, betaald, gereserveerd en gerapporteerd. Je hoeft alleen maar te zorgen dat alles in je Box zit.

De veelzijdige Box

Naast bovengenoemde administratie kan ook de salarisadministratie worden ondergebracht bij de DagoBertBox. Hiervoor geldt hetzelfde principe. De mutaties worden schriftelijk doorgegeven, via e-mail (info@dagobertbox.nl) of via de Box. De salarisstroken, betalingen en aangiftes worden dan automatisch verzorgd.

Met je DagoBertBox kun je ook je jaarrekening laten opstellen, inclusief eventueel een goedkeurende verklaring van een daartoe gerechtigde accountant. Ook kun je de aangifte voor de vennootschapbelasting laten verzorgen.

Aan de verkoopkant kan de DagobertBox tevens een rol vervullen. Je geeft aan wat en aan wie er gefactureerd moet worden en het wordt uitgevoerd. Betalingen worden scherp in de gaten gehouden en desnoods vervuld de DagoBertBox een incasso dienst.

De betaalbare Box

De DagoBertBox is er om jou rijker te maken en niet andersom. Daarom zijn de kosten ervan extra aantrekkelijk:

Per maand Eur. 167,50 *)
Per kwartaal Eur. 500,50 *)

Definitief maken jaarrekening en aangifte VPB tegen een vast uurtarief van Eur. 115,-

*) dit zijn standaardtarieven o.b.v. volledig gebruik. Bij afname van minder diensten wordt dit uiteraard omlaag bijgesteld

De DagoBertBox is eenvoudig, snel en betaalbaar. Kortom, doe je administratie in de DagoBertBox. Zo blijft je boekhouding overzichtelijk en heb je nooit meer last van de zware jongens van de Belastingdienst.

Interesse? Nu je eigen DagoBertBox bestellen? Bel 06-28163249 of stuur een mailtje naar info@dagobertbox.nl